Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 511
Loading...

Правила спілкування медпрацівника при проведенні зустрічей, переговорів, прийомів та по телефону. СРС(2)Специфіка мовлення медичного працівника

Дізнаємось

які існують етичні норми та правила професійного спілкування медпрацівника;
як підготуватися до офіційної зустрічі чи переговорів;
які є особливості телефонної комунікації у медичній сфері;
що допомагає створити позитивний імідж медичного працівника у спілкуванні.

Навчимось

правильно спілкуватися з пацієнтами, колегами та партнерами;
дотримуватися професійного етикету під час ділових зустрічей і прийомів;
вести конструктивний діалог і знаходити спільну мову у складних ситуаціях;
ефективно користуватися телефоном як інструментом професійного спілкування.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
1 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60