Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 511
Loading...

Правила спілкування медпрацівника при проведенні зустрічей, переговорів, прийомів та по телефону СРС (2) Специфіка мовлення медичного працівника

Дізнаємось

етичні принципи та норми мовленнєвого етикету в професійному спілкуванні медичного працівника; особливості комунікації( вербальної та невербальної) у різних ситуаціях ( телефон, прийом , переговори)

Навчимось

ефективно застосовувати норми мовленнєвого етикету під час професійних зустрічей та переговорів; дотримуватись правил комунікації з пацієнтами під час прийомів та телефонних розмов.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
1 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60