Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 511
Loading...

Риторика як складова частина культури ділового спілкування. Поняття етики ділового спілкування, її предмет та завдання. СРС (2)Формування навичок і прийомів мислення

Навчимось

І.1. Володіти фундаментальними знаннями та розуміти:
1. Основні закони риторики.
2. Особливості етики ділового спілкування, її предмет та завдання.
ІІ. 2. Застосовуючи набуті знання, демонструвати здатність:
1.Володіти прийомами мислення та мовлення, збагачувати власний словник, правильно осмислювати, опрацьовувати й редагувати текст.
2. Працювати з додатковою навчальною літературою.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
5 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60