Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 511
Loading...

Анатомо-фізіологічні особливості дитячого віку. Органи дихання. Органи кровообігу. Органи травлення. Обмін речовин. Імунна система. Ендокринні залози (залози внутрішньої секреції). Нирки та сечові шляхи (2)

Дізнаємось

певні навички щодо обстеження органів дихання, кровообігу, кровотворної системи, органів травлення, обмін речовин, імунної системи, ендокринної системи, органів сечовиділення.
володіти фундаментальними знаннями та розуміти:
1.Особливості обстеження і оцінювання стану органів дихання (анамнез, огляд, пальпація, перкусія, аускультація.)
2.Особливості обстеження і оцінювання стану органів
кровообігу кровотворної системи (анамнез, огляд, пальпація, перкусія, аускультація)
3.Особливості обстеження і оцінювання стану органів травлення(анамнез, огляд, пальпація, перкусія, аускультація).
4. Особливості обстеження і оцінювання стану органів сечовиділення (анамнез, огляд, пальпація, перкусія, аускультація)
5. Особливості обстеження і оцінювання стану ендокринної системи (анамнез, огляд, пальпація, перкусія, аускультація).
6. Особливості обстеження і оцінювання стану імунної системи дитини.
демонструвати здатність:
1.Планувати догляд та спостереження за дитиною з урахуванням особливостей органів дихання, кровообігу, органів травлення, сечовивідної системи.
2.Планувати догляд та спостереження за дитиною з урахуванням особливостей стану ендокринної системи та імунної системи дитини.
3.Виконувати призначення лікаря.
4.Заповнювати медичну документацію.
5.Виконувати призначення лікаря.
6. Заповнювати медичну документацію.
7. Підтримувати достатній рівень власної безпеки, дотримуватися правил охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії.
8.Підтримувати достатній рівень власної безпеки, дотримуватися правил охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії

Навчимось

точне відтворення та контроль виконання практичних навичок та вмінь:
1.зважувати дітей;
2.вимірювати зріст, обвід голови, грудей;
3.планувати режим дня дітей різних вікових груп;
4. вдягати та переодягати дітей;
5. вимірювати температуру та її графічно реєструвати;
6. визначати тургор й еластичність тканин;
7. методики підмивання дитини з урахуванням статі;
8. вимірювати артеріальний тиск;
9. оглядати, проводити пальпацію грудної клітки;
10. проводити перкусію грудної клітки;
11. проводити аускультацію органів дихання,
12. проводити перкусію, аускультацію серця;
13. збирати сечу для загального аналізу;
14. оцінювати загальний аналіз сечі;
15. оцінювати та реєструвати випорожнення дитини;
16. збирати випорожнення на копрограму;
17. готування дитини до рентгенологічних та інструментальних методів дослідження.

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
3 лекції
1
2
3
4
5
3 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60