Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 511
Loading...

Формування вищої нервової діяльності в різні періоди життя людини (розвиток умовних рефлексів, вищих психічних реакцій, пам’яті, уваги)

Дізнаємось

навички щодо оцінювання функціонування вищої нервової діяльності в різні періоди життя людини (розвиток умовних рефлексів, вищих психічних реакцій, пам’яті, уваги)
володіти фундаментальними знаннями та розуміти:
формування умовних рефлексів у людей різних вікових категорій.
демонструвати здатність:
1 оцінювати розвиток вищих психічних реакцій у людей різного віку;
2 планувати, організовувати, здійснювати заходи щодо підтримки;санітарно-гігієнічного режиму відділень;
3 виконувати призначення лікаря;
4 заповнювати медичну документацію;
5 підтримувати достатній рівень власної безпеки, дотримуватися правил охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії

Навчимось

демонструвати здатність відтворення та контролю практичних навичок та вмінь:
1 перевіряти основні умовні рефлекси в дітей першого року життя;
2 оцінювати розвиток другої сигнальної системи в дітей грудного віку;
3 оцінювати розвиток пам’яті, уваги у дітей від 3 до 5 років;
4 відрізняти набуті умовні рефлекси від безумовних у дітей від 5 до 7 років;
5 перевіряти та оцінювати безумовні рефлекси у дорослих.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
3 лекції
1
2
3
4
5
6
3 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60