Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 511
Loading...

Основні умови психічного розвитку дитини раннього, дошкільного та шкільного віку.

Дізнаємось

набути певні знання щодо особливостей формування психічного розвитку дитини раннього, дошкільного, шкільного віку
володіти фундаментальними знаннями та розуміти:
1основи психічного розвитку дитини;
2 психологічні аспекти мовоутворення протягом кожного дитячого періоду;
3 характеристики форм емоційного спілкування дитини кожного дитячого періоду;
4 значення та роль дорослих у формуванні особистості дитини.
демонструвати здатність:
1оцінювати емоційно - психічний розвиток дитини кожного дитячого періоду;
2 транспортувати хворих до ЛЗ або з одного відділення в інше;
3 планувати, організовувати, здійснювати необхідний догляд та спостереження за хворими;
4виконувати призначення лікаря;
5заповнювати медичну документацію.

Навчимось

демонструвати здатність відтворення та контролю практичних навичок та вмінь:
1скласти план організації режиму ігор, прогулянок, основних виховних заходів дітям різного віку;
2скласти план підготовки дитини до відвідування дитячих закладів;
3 оцінювати результати періоду адаптації дитини у дитячому закладі;
4 оцінювати психо-емоційний розвиток дітей різного віку;
5 провести бесіду з батьками про роль дорослої людини у розвитку психо-емоційного виховання дітей різного віку.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
3 лекції
1
2
3
4
5
6
3 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60