Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 511
Loading...

Риторика як складова частина культури ділового спілкування. Поняття етики ділового спілкування, її предмет та завдання СРС (2) Структура ділового спілкування. Техніка ділового спілкування

Дізнаємось

про поняття, предмет і функції етики ділового спілкування та її роль як складової професійної культури; основні структурні елементи ділового спілкування та його основні види;базові техніки та правила ведення успішної ділової бесіди; етичні норми та правила поведінки в різних ситуаціях ділової взаємодії.

Навчимось

дотримуватись етичних норм та правил культури мовлення у професійному спілкуванні з колегами, партнерами та клієнтами / пацієнтами;планувати та ефективно проводити ділові бесіди, презентації та наради.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
5 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60