Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 511
Loading...

Психологічні аспекти спілкування медичної сестри з пацієнтами. СР Етика та деонтологія в стоматології -3 години

Дізнаємось

1. Загальноприйняті норми поведінки співробітників кабінету.
2. Види конфліктів, способи попередження та вирішення конфліктів у медичному середовищі.
3. Класифікація пацієнтів за типами з погляду клінічної психології.
4. Зняття страху у пацієнтів.
5. Особливості робота з дітьми.
6. Робота з пацієнтами похилого віку.
7. Незадоволений пацієнт і реакція на скарги.

Навчимось

1. Володіти навиками визначення типу пацієнта залежно від поведінки.
2. Застосування принципів, що сприяють ефективному спілкуванню.
3. Визначати форми спілкування під час роботи.
4. Володіти правилами і прийомами вербального і невербального спілування.
5. Планувати власну тактику поведінки з пацієнтами різних типів клінічної класифікації.
6. Застосування техніки налагодження психологічного контакту.
7. Здійснення спілкування з пацієнтами, маючими порушення зору.
8. Здійснення спілкування з пацієнтами, маючими порушення слуху.
9. Здійснення спілкування з дітьми.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
6 лекції
1
2
3
4
5
6
7 практичні заняття
1
2
3
4
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60